Fotogrammetrie • 3D foto modeling

⬜ Tvorba fotografických trojrozměrných modelů, měřitelných podkladů a virtuálních prohlídek

Ukažte se svým zákazníkům a návštěvníkům tím nejpřesvědčivějším způsobem – produkty a památky jako na dlani

Renesanční anděl – Kostel Krásné Březno
(ovládání tlačítky myší a kolečkem, na telefonu gesty)

Klienti:

Muzeum města Ústí nad Labem • výběry z kolekce pro prezentaci on-line
Synagoga Žatec • zachycení stavu budovy před rekonstrukcí, součást Žatecké žádosti o UNESCO
Punctum Images • skenování ulic a materiálů pro kampaň Škoda auto
Sketchfab Assets Store • fotobanka 3D modelů

Fotogrammetrie

Pavel helped CyArk to quickly process the Map the Moment data and to get the best possible quality from available photographs to really keep the spirit of the BLM movement for future.

Scott Lee
Director of Reality Capture @ CyArk

Vytvoříme Vám fotorealistické a měřitelné 3D scany objektů, prostředí či interiérů.
Užití je 1000 a jedno, od památkové péče, projektové dokumentace (BIM podklad), prezentace výrobků, 3D tisk a design, přes výuku, pc hry nebo virtuální realitu a prohlídky…
Možnost také samostatného použití pro 🌌 CAD a grafické programy a dále pro přímý 3D tisk.

Modely se velmi dobře dále kombinují s fotografiemi, animací, textem a odkazy do architektonických vizualizací a obrazových materiálů.
Technologii nyní ve velkém zavádí muzea a galerie pro prezentaci svých sbírek.
S naším dronem lze velmi dobře prezentovat i exteriéry – hrady, zámky či kostely 🏰

Vše viditelné do nejmenšího detailu a ze všech úhlů
– na rozdíl od systému Google StreetView a jiných panoramat roztažených fotografií, se jedná o skutečné 3D s texturami.
U modelů lze také dále bez problému upravovat nasvícení, okolní prostředí a další parametry.

Umíme všechny běžné formáty, jako je FBX, BLEND, DAE, OBJ, STL . . .
snadno zobrazitelné a editovatelné ve všech programech, včetně Windows 3D Paint (na každém pc) i na internetu.
🧿 Textury ve vysokém rozlišení až 16K pro video mapping a reprojekce, plně podporuje light / color grading.
Nově používané v kinematografii – Volumetric Filmmaking, modely aplikovatelné pro Unity a Unreal Engine.

Po nafotografování objektu ve studiu či na místě probíhá zpracovaní ve speciálním softwaru a poté publikování způsobem, který je pro danou věc ideální.
Rozumné ceny – dle množství a povahy objektů, již od stovek korun za menší objekty.

Backstage